شركت مهندسی قدس نيرو با بيش از نيم قرن حضور پرافتخار در صنعت آب و انرژی كشور

اخبار

  Published
1396/12/05
پيام تبريك مديرعامل شركت مهندسي قدس نيرو به‌مناسبت روز مهندس
همكاران خوبم

شركت ما ساليان زيادي‌است كه واژه مهندسي را نه‌تنها در نام دارد، بلكه ريشه‌اي عميق و مشاركت گسترده‌اي در بيش از 50درصد از همه فعاليتهايي دارد كه صنعت برق براي توسعه كشور برنامه‌ريزي و اجرا نموده است. شركت مهندسي ما سهم زياد و مؤثر و گسترده‌اي در فعاليتها و پروژه‌هاي آب و ابنيه و محيط زيست كشور دارد.

شركت مهندسي قدس نيرو به پيشرو بودن و تأثيرگذاريش در صنعت انرژيهاي نو و بهره‌وري انرژي افتخار مي‌كند و تجربه خوبي در اين بخش دارد. شركت مهندسي قدس نيرو نامي آشنا و قابل اعتماد در صنعت نفت و گاز و پتروشيمي كشور است. ما در اين بخش از توسعه كشور نيز پرتلاش و تأثيرگذار بوده‌ايم و خواهيم بود.

شركت مهندسي قدس نيرو يك شركت مهندسي، با قدمت و تجربه‌اي بيش از نيم قرن در صنعت انرژي، آب و ابنيه كشور است. آري اين شركت را مهندسان قديمي و پيشكسوتان شركت با اين تفكرپايه نهادند و امروز نيز تفكر مهندسان شركت چنين است.

با افتخار روز مهندسي، روز كار و تلاش، روز اميد، روز انسانيت، روز ساختن خود و ساختن براي ديگران، روز ماندن در صحنه و اصلاح امور، روز اتحاد و همدلي، روز ياري‌رساندن و دست گرفتن، روز دادن ايده‌هاي نو؛ بر همه‌ي دوستان خوب زحمت كش و دانشمند شركت مهندسي قدس نيرو مبارك باشد.

برادر كوچكتان / سعيد مهذب ترابي/ مديرعامل شركت مهندسي قدس نيرو/ 1396/12/5

Print