شركت مهندسی قدس نيرو با بيش از نيم قرن حضور پرافتخار در صنعت آب و انرژی كشور

اخبار

  Published
1397/04/02
پيام مديرعامل به مناسبت چهل و پنجمين سالگرد تأسيس شركت مهندسي قدس نيرو

پيام مديرعامل

اين‌روزها چهل و پنجمين سال‌گشت تشكيل شركت مهندسي قدس نيروست.

شركت مهندسي قدس نيرو از شركتهاي قديمي و نام‌آشناي صنعت آب و انرژي كشور مي‌باشد كه فعاليت و خدمات خود را در قالب مديريت طرح، طراحي و مهندسي، نظارت، پيمانكاري و خدمات بهره‌برداري در كشور و در سطح منطقه انجام مي‌دهد.

شركت مهندسي قدس نيرو در كليه بخشهاي انرژي از قبيل نيروگاه‌ها، شبكه‌هاي انتقال و فوق توزيع و توزيع، پستهاي انتقال و فوق توزيع و توزيع، شبكه‌ها و سيستم‌هاي آب و آبفا، خطوط گاز و نفت و پالايشگاه‌‌ها و پتروشيمي و انواع نيروگاه‌هاي تجديدپذير و بهره‌وري انرژي، خدمات خود را ارائه مي‌دهد.

شركت قدس نيرو، تاكنون سهم زيادي در رشد و توسعه صنعت انرژي و آب كشور داشته است. به‌نحوي كه سهم انواع خدمات اين شركت در كل نيروگاه‌هاي برق و ظرفيت نصب شده در كشور بالغ بر 50 درصد است و بالغ بر 25 درصد از مجموع ظرفيت احداث شده پستها و شبكه‌هاي برق توسط شركت مهندسي قدس نيرو خدمات مهندسي و طراحي و نظارت ارائه شده است.

اين شركت سهم عمده‌اي در خدمات مهندسي و طراحي احداث نيروگا‌ه‌هاي تجديدپذير و بهره‌وري انرژي كشور داشته است و در احداث و بهره‌برداري از پروژه‌هاي مختلفي در صنعت نفت و گاز و پتروشيمي كشور سهم مؤثري ايفا نموده است. شركت مهندسي قدس نيرو در تأسيسات آب و آبفا و سدهاي كشور به مؤثر نقش‌آفريني نموده است و اين شركت در كشورهاي عراق، پاكستان، سنگال، بنگلادش، كنيا و اوگاندا پروژه‌هاي خوبي داشته است.

شركت مهندسي قدس نيرو افتخارش توسعه و بهبود اعتماد و رضايت‌مندي كارفرمايان و سرمايه‌اش نيروي انساني متعهد و متخصص و دلسوزش است.

اين شركت يك شركت حرفه‌آي است كه توسعه كيفيت را براي ادامه حياتش ضروري مي‌داند.

سالروز تشكيل شركت مهندسي قدس نيرو را به همه خانواده بزرگ اين شركت از بدو تأسيس تاكنون تبريك عرض مي‌كنم و از اينكه در اين شركت هستم، خداوند بررگ را شاكرم.

برادر كوچكتان/ سعيد مهذب ترابي/ مديرعامل

Print