شركت مهندسی قدس نيرو با بيش از نيم قرن حضور پرافتخار در صنعت آب و انرژی كشور

اخبار

  Published
1395/03/19
حضور شركت مهندسي قدس نيرو در يازدهمين همايش بين‌المللي انرژي (10 و 11 خرداد 95)

يازدهمين همايش بين‌المللي انرژي در تالار خليج فارس پژوهشگاه نيرو با حضور جمعي از مقامات دولتي و دست‌اندركاران داخلي و خارجي اين صنعت در تاريخ 95/03/10 افتتاح گرديد. در اين همايش قدس نيرو با ارائه مقاله «بررسي اثر عدم‌قطعيت منابع توليد پراكنده تجديدپذير در ميزان افزايش سود حاصل از مبادله انرژي در ريزشبكه‌ها» توسط آقاي دكتر علي گلدوست از معاونت انرژي و همچينن برپايي غرفه در نمايشگاه اين همايش، حضور پُررنگي داشته است.

ميزگردهاي تخصصي با عناوين «مرزهاي سياست‌گذاري و دانش در بهره‌وري انرژي» با حضور جناب آقاي مهندس مهذب‌ترابي، مديرعامل، و «پيوند آب و انرژي در نيروگاه‌هاي برقابي» با حضور جناب آقاي مهندس محمدپور، معاون آب و ابنيه و محيط زيست، نيز برگزار گرديد كه مورد استقبال مدعوين قرار گرفت.

در طي دو روز برگزاري غرفه نمايشگاه، مديرعامل قدس نيرو، مدير ارشد انرژي و همكاران معاونت انرژي پذيراي بازيدكنندگان بسياري بوده‌اند. بازديدكنندگان غرفه قدس نيرو كه يكي از معتبرترين و ديرينه‌ترين مشاورين صنعت آب و برق و انرژي مي‌باشد؛ معاون محترم برق و انرژي وزارت نيرو، جناب آقاي مهندس فلاحتيان، بهمراه جمعي از مديران آن وزارتخانه، جمعي از مديران و كارشناسان سازمان‌هاي سانا، سابا و شركت مپنا، پژوهشگاه نيرو، پژوهشگاه مواد و انرژي، شركت‌هاي برق منطقه‌اي و شركت‌هاي توزيع سراسر كشور و اساتيد و دانشجويان دانشگاه‌ها، بوده‌اند.

مراسم پاياني همايش روز سه‌شنبه 95/03/11 با حضور معاون محترم برق و انرژي وزارت نيرو، مدير محترم عامل توانير و جمعي از ديگر مديران صنعت برق انرژي كشور برگزار و جوائز مقالات برگزيده اهدا گرديد.

Print