شركت مهندسی قدس نيرو با بيش از نيم قرن حضور پرافتخار در صنعت آب و انرژی كشور

اخبار

  Published
1398/01/18
پيام تبريك مديرعامل شركت مهندسي قدس نيرو به مناسبت تولد حضرت علي
روز مرد ،سالروز ولادت مولی المتقیان وفرا رسیدن عید نوروز بر بزرگ مردان وشیر زنان قدس نیرو مبارک باد

الان که این یادداشت را می نویسم حدود ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۸ اسفند سال ۹۷ است .از پنجره اتاق به دور دست افق نگاه میکنم ،در آن دور دستها ،به نظر تعارفی بین زمستان و بهار برای رفتن یکی وامدن دیگری است .رفتن زمستان قطعی است و این تعارف بیشتر بهانه ای است برای رفتن محترمانه زمستان و تشکر از ننه سرما ی مهربون که امسال برای رفع تشنگی زمین کشورمان آنچه در چنته داشت بدون هیچ انتظاری ، رو کرد .واقعا دست مریزاد.

در آخر خط افق ودر آرامش شرکت ،میتوان مروری کرد به آنچه که بر سال پر رمز و راز وپیچیده ۹۷ گذشت .

سال ۹۷ ،سال خاصی برای اقتصاد کشور بود افزایش نرخ ارز و مسائل روانی منبعث از آن، فضای کسب و کار و درآمد و گردش نقدینگی را برای شرکت به شدت دچار چالش کرده بود .برای عبور از این شرایط و تحقق شاخصهایی که بتواند علاوه بر تامین ضرورتهای جاری،به نوعی ادامه حیات شرکت را تضمین نماید نیاز به تدوین و پیگیری اجرای مدل رفتاری هوشمندانه و انعطاف پذیر بود .در این مدل رفتاری ،حفظ و ارتقای کیفیت ارایه خدمات ،توسعه اعتماد کارفرمایان ،مشارکت و پیشتازی در خلق ایده های نو ،شناسایی و شرکت هوشمندانه در مناقصات و فرصتهای کسب وکار،توسعه همدلی وحمیت شرکتی در تمام سطوح ساختاری وتوسعه شفاف سازی عملکرد و امکان ردگیری فعالیتها و تاکید بر عملکرد بنگاه داری معاونتها ،مورد توجه جدی شرکت قرار گرفت .

وخوشبختانه مشابه سالهای قبل ،پیگیری مجدانه و تلاش دلسوزانه ومستمر و همدلی تک تک پرسنل باعث شد،همه اهداف وشاخصهای تعیین شده برای شرکت تحقق پیدا نماید.

سال ۹۸ را پیش رو داریم وبرای موفقیت در این سال باید هوشمندانه و دقیق برنامه ریزی نموده و انعطاف پذیر و فرصت طلبانه عمل کرد.

اصول راهبردی عملکردی در سال ۹۸ عبارتند از ، توسعه کسب وکار هوشمندانه ،توسعه کیفیت ارایه خدمات وافزایش اعتمادکارفرمایان ،مدیریت هزینه و درآمد، بنگاه داری معاونتها،نوآوری وخلاقیت،ایجاد روزافزون مزیت رقابتی وتوسعه سلامت حرفه ای واخلاقی، اصلاح ساختار شرکت و افزایش رضایت مندی کلیه ذینفعان شرکت.

بی شک و اطمینان دارم با پتانسیل بالقوه ای که در شرکت وجود دارد : (شرکت مهندسی قدس نیروبهترین خواهد ماند.)

والان تقریبا کسی در شرکت نیست و همه پرسنل رفته اند .سکوت وارامش خاص همراه با رضایت، بعد از هفته ها تلاش وهیجان والتهاب برای الزام به تامین نقدینگی و پرداخت حقوق پرسنل حکمفرماست ، در این فضای آرامش، قطعا جای همکاران مرحومان ، اقایان زرگر باشی، قاسمی و باقری خالی ولی سبزو ماندگار است.

بدیهی است موفقیت های شرکت ،مرهون زحمات و تلاش پیشکسوتهای گرامی ،حمایت های هیات مدیره محترم و زحمات و تلاش و همدلی تک تک پرسنل است .

صمیمانه بابت همه همراهی و تلاش و همدلی، شما عزیزان متشکرم

و ولادت حضرت علی ع ،روز مرد و عید نوروز را به همه بزرگ مردان وشیر زنان شرکت مهندسی قدس نیرو تبریک و تهنیت عرض میکنم

خاضعانه از درگاه باریتعالی ، سلامتی توام با موفقیت ونشاط را برای همه پیشکسوتان گرامی و همکاران و همراهان گرامی خواستارم.

برادر کوچکتان

مدیر عامل 28/12/97

Print