شركت مهندسی قدس نيرو با بيش از نيم قرن حضور پرافتخار در صنعت آب و انرژی كشور

اخبار

  Published
1398/01/18
مشارکت همگانی در مراسم ساعت زمین سال 98 و مشاركت شركت مهندسي قدس نيرو
🔹انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی ایران از همه دوستداران و وفاداران محیط زیست وصرفه جویی انرژی جهت مشارکت فعال در طرح ساعت زمین سال ۹۸ : با شعار (مشارکت جهانی _الگو سازی ملی با هدف توسعه فرهنگ صرفه جویی انرژی ) دعوت به عمل می آورد.

🔹از ریاست محترم جمهور وهیات محترم وزیران وخصوصا وزرای محترم نیرو و نفت وشهرداران گرامی همه شهرهای کشور تقاضامندیم با خاموش نمودن لامپهای ساختمانها و اماکن دولتی وعمومی ذیربط ، در این اقدام نمادین مشارکت جدی و موثر و الگو مانند، داشته باشند.

قطعا مشارکت نمادین وموثر اماکن مقدس در این طرح عمومی ، مثل بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) وحضرت معصومه (ع) وشاهچراغ (ع) و سایر اماکن مذهبی، به شدت می تواند در توسعه فرهنگ‌ صرفه جویی در مصرف انرژی موثر واقع شود .

🔹همانگونه که اطلاع دارید ، ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است. دراین ساعت به همه توصیه میشود با خاموش کردن چراغ‌ها و سایر دستگاه‌های الکتریکی غیر ضروری خود به مدت یک ساعت، حساسیت وضرورت توجه عملی به تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان را الگو سازی و یادآوری نمایند.

🔹وعده ما برای مشارکت در مراسم ساعت زمین سال ۹۸ :👇👇

زمان :روز شنبه ۱۰ فروردین ساعت ۲۰۳۰ ال۲۱۳۰

مکان :همه کشور عزیزمان ایران

شرکت کنندگان: همه مردم خوب وفهیم کشورمان

نحوه مشارکت: خاموش نمودن لامپهای اضافی وخاموش نمودن نمادین ساختمانها و اماکن عمومی

🔹بی شک مشارکت فعال شما در این طرح برای داشتن محیط زیست پایدارتر وتوسعه فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار موثر است.

انجمن علمی مدیریت مصرف انرژی ایران

شركت مهندسي قدس نيرو نيز با خاموش كردن لامپ‌هاي كليه ساختمان‌هاي شركت از ساعت 20:30 الي 21:30 در اين رويداد جهاني ساعت زمين، 10 فروردين 98 مشاركت نموده است.

Print